[help] AC 97'

Autor: Wojtas (suares1_at_wp.pl)
Data: Thu 02 Oct 2003 - 15:00:31 MET DST

Witam
Mam problem nastepujacy:
Mam zintegrowana dzwiekowa Ac 97', tuner AverMedia Tv Phone 98, jak dotąd
nie bylo zadnych problemow z dzwiekiem, mianowicie jesli chodzilo tv dzwieki
z systemu byly slyszalne i sie nie gryzly, zachcialo mi sie podlaczyc ta
konfiguracje do neta no i dzwiekow windowsa i w ogole winampa ni ma, a tv
lata bez problemu. Doszedlem do wniosku iz to sieciowka miesza w
przerwaniach.
Zmienialem karty w slotach i dalej lipa.
Dzieki za kazda porade, bo jestem na progu wytrzymalosci i ostatatecznie
formatne dzika.

Pozdrawiam