Re: ram starego typu

Autor: PP (pemo74_at_wp.pl)
Data: Thu 02 Oct 2003 - 14:43:51 MET DST

Użytkownik "Artur" <biblos_at_gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Witam wszystkich i proszę o pomoc !!!!
> Mam kilkuletni komputer z płytą na BX-ie. Chciałbym dołożyć RAM-u, ale
> okazało się że są dwa rodzaje SDRAMów i te nowszej generacji nie pasują do
> mojej płyty. To znaczy pasują fizycznie ale płyta "zobaczy" tylko połowę
> wartości nominalnej. Proszę o podpowiedź co mogę zrobić, gdzie ewentualnie
> kupić pamięć do mojego komputera ??????
>
> Dziękuję wszystkim za odpowiedź!!!!!!

musisz kupic pamieci dwustronne. w sklepie nie ma sensu bo ceny tych pamieci
sa wariackie (okolo 350 zl za 256MB, przynajmniej w moim miescie). szukaj w
google ogloszen albo na allegro. na mojej grupie regionalnej gosc 2 dni temu
sprzedawal kosc 256MB dwustronna za 135 zl. szukaj a na pewno cos
znajdziesz.