Re: Problem z nagrywarką...

Autor: ZeN (zen_at_kasowac.op.pl)
Data: Thu 02 Oct 2003 - 14:06:29 MET DST

Użytkownik "MaTT" <matt44bZERONIECHCIANYCHMIALI_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> ZeN <zen_at_kasowac.op.pl> napisał

> 1. Jaką prędkością nagrywałeś?

12 x

> 2. Jaka jest reszta sprzętu

Płyta Intel (Jetway) z Celronem 500...

> Przypuszcam, że nagrywałeś wav>audio, więc może ten WAV był skompresowany
> po prostu przy zbyt dużej prędkości nagrywania i małej mocy procesora
spali
> Ci płytkę, Ja tak mam jak próbuję wypalić mp3>audio z prędkością powyżej
8x.
> Wtedy albo spali mi płytę, albo będą na niej błędy (kliknięcia itp.)

Wava nagrywałem sam (żadnej kompresji) zresztą nie robiłem tego pierwszy
raz...
Ale nie poddałem się i wykręciłem z domowego mojego Teaca i podłączyłem w
pracy zamiast Liteona... z efektem podobnym jak w domu :(
teraz sprawdziłem w właściwościach tryb DMA odhaczony, zaznaczyłem i poszło
bez problemu... tylko problem bo na domowym nie mam okienka do
zaznaczenia...
jak go uaktywnić...?
Teac w domu pracuje jako master na 2 IDE , Liteon w pracy jako Slave też na
2 bo master jest na szufladzie.

Piotr