modem i dziwny problem

Autor: Marcin Cichy (marcinmichalcichy_at_USUNTO.poczta.onet.pl)
Data: Thu 02 Oct 2003 - 13:02:24 MET DST

Zainstalowalem Pentagram Hex 2 na kompie z Win Me. Wszystko jest Ok,
sterownik zainstalowany, utworzone połączenie z internetem, modem łaczy się
z różnymi numerami dostępowymi, loguje do sieci, ale .... nie mogę
wyświetlić żadnej strony www. Za każdym razem dostaję komunikat "IE nie mógł
otworzyć strony wyszukiwania".
Nie wiem co jest grane. W Ustawieniach TCP/IP wpisałem adresy DNS
194.204.152.34 i drugi 194.204.159.1.
Co robię źle?
Zmieniałem złącza PCI, reinstalowałem sterowniki itp i nadal nic.