Re: Jak wlaczyc TV-out w ATI

Autor: MK (yauokim_at_wp.pl)
Data: Thu 02 Oct 2003 - 12:50:32 MET DST

> jesli masz kabel euro <-> chincza yo chincze do karty graficznej , euro do
> TV , televizor ustawiasz na AV(lub cos takowego) i uruchamiasz kompa.
> I działa.
> a w panelu sterowania w "ekran" masz tam w zaawansowane zakładke "ekrany"
> tam ustawiasz
>
> u mnie nawet bez ingerowania w ustawienia działa

tyle to juz zrobilem, ale na ekranie tv jak czarny obraz jest to jest
(wczesniej korzystalem z tvout na gforcie z tvtoolem i wszystko dzialalo) w
tv mam wlaczony odbior z wejscia euro w karcie graficznej mam wlozony kabel
w ustawieniach karty graficznej w zakladce ekrany mam wlaczony monitor i TV
i obrazu nie ma/...

co jeszcze moze byc

pozdrawiam
Mikolaj