Ak38n + problem ze stabilnością

Autor: e-gen (k735123_at_interia.pl)
Data: Thu 02 Oct 2003 - 12:27:59 MET DST

Witam!
Mam płytę Shuttle AK38n na kt333
plyta ma zintegrowany dźwięk 5.1, lan oraz dysponuje USB 2.0
oprócz płyty w zestawie jest:
duron1400 (1.5V)
Barracuda IV 40 GB
LTR 40x12x48
Radeon 7500
128 MB DDR CAS2.5
zasilacz 350 watt (oddaje 200 watt)

wczesniej byłem zadowolonym posiadaczem ecs k7s5a v.3.1 (te same bebechy
tylko płyta inne)

po przeprowadzce na Shuttla mam problemy....
problemy zaczynaja sie juz podczas instalacji Win98se, a konkretnie w
momencie wykrywania urządzeń PnP.
Jeżeli uda sie przejsc instalacje Windowsa to juz podczas pracy systemu
pojawiaja sie bledy...najczesciej taki:
"System Windows napotkał na błąd podczas dostępu do Rejestru systemu.System
Windows uruchomi się ponownie i naprawi Rejestr systemowy".
Sytuacja nie jest zależna od zainstalowania bądź nie Service packów VIA.

Czy ktoś z Was miał problemy z tą płytą?? Po czym można poznać że płyta jest
uszkodzona?? Jest jakis program ktory przeprowadzi kompleksowy test płyty??

Wszelkie rady będą dla mnie bardzo cenne:

ps
BIOS na safe default