Ukośne pasy na obrazach z tunera

Autor: MrPaul (smith1979_at_wp.pl)
Data: Thu 02 Oct 2003 - 07:58:41 MET DST

Witam
Posiadam tuner AverTV GO FM i związany z nim problem:(
A mianowicie, na każdym wyszukanym kanale pojawiają mi się ukośne pasy w
regularnych odstępach przechodzące przez cały ekran (/ / / /). Najlepiej
zobaczyć to na własne oczy więc przygotowałem kilka zrzutów na stronie
http://www.republika.pl/smith1979/index.html. Obrazki są dość duże, ale nie
chciałem zmniejszać jakości, żeby było dokładnie widać w czym problem.
Próbowałem już z sygnałem z dwóch różnych anten naziemnych w dwóch różnych
miejscach (zrzuty na stronie są z anteny naziemnej) oraz z kablówką i
wszędzie to samo. Co więcej, im mocniejszy sygnał (kablówka) tym pasy
wyraźniejsze.
Czy ja czegoś nie potrafię (nie wiem że trzeba) ustawić?
Czy to może tuner jest zepsuty?
Czy może to być podstawą do wymiany tunera na inny?
Przepraszam za przydługi post i z góry dzięki za wszelkie podpowiedzi.