Re: [ot] amd vs intel

Autor: MarKol (markol4_at_wp.pl)
Data: Thu 02 Oct 2003 - 07:02:15 MET DST

Hej!

> Nie możliwe. Masz jeden fizyczny procesor. Jeden fizyczny procesor nie
może
> być szybsz od samego siebie. To fizycznie nie możliwe. Pokaż mi taki test.

Jak najbardziej mozliwe. Poczytaj sobie o potokach, portach, mikrooperacjach
dekoderach i takich tam innych a zobaczysz ze da sie. Z moich doswiadczen
wynika ze w niektorych zastosowaniach przyrost jest rzedu 50-60% (w stosunku
do jednego procka), przecietnie znacznie mniej - okolo 30%. Poza tym system
dziala wyraznie razniej jakos. Pozniej moze napisze wiecej ale na razie nie
mam czasu.

Pozdrawiam,

--
Marek Kolacz