Re: karta dźwiękowa Zoltrix Nightingale Pro 6 5.1

Autor: indiano (indiano5_at_tlen.pl)
Data: Wed 01 Oct 2003 - 21:36:59 MET DST

Witam

> Co myślicie o tej dźwiękówce z tytułu? Wiem, że to żadna rewelka, ale
> pytanie kieruję raczej do jej użytkowników.

Wprawdzie nie mam Zoltrixa, ale mam za to Mint'a 6 kanalowego. Karta w
zasadzie jest ta sama, nawet jak sie patrzy na plytki. Oba sa na ukladzie
CMI8738. Dzwiek 5.1 chodzi bardzo fajnie jak na tak tania karte. Najlepiej
do ogladania uzywac PowerDvd4, bo rozklada dzwiek na 6 kanalow, niezaleznie
od filmu. Gdybys kupil ta karte, to odrazu sciagnij sobie nowe stery ze
strony CMI w wersji WDM.Te dolaczane oryginalnie na cd , sa stare i nie maja
prawie zadnych mozliwosci konfiguracji. Aha. Zoltrix w przeciwienstwie do
mojej ma chyba wyjscie SPDIF. Ale to taki bajer, do wykorzystania wtedy jak
posiada sie zewnetrzny tuner z dekoderem DD.

Pozdrawiam
 Radek