Pilnie poszukuje opinii posiadaczy Mitsubishi 930SB lub Eizo T766

Autor: ZEB (zeb_at_www.tenbit.pl)
Data: Wed 01 Oct 2003 - 20:40:11 MET DST

Witam
Powaznie mysle o zakupie monitora CRT

19" Mitsubishi Diamond Pro 930SB

Bardzo prosze o opinie osob, ktore maja (mialy) ten monitor, szczegolnie
intersuje mnie jakosc obrazu, jasnosc, odwzorowanie barw, awaryjnosc
(jesli ktos mial z nim klopoty) ... monitor ma sluzyc do obrabiania
zdjec (amatorskiego), pracy w arkuszu i edytorze tekstu (zawodowego),
oraz do grania w FPS i RTS (rozrywkowego :-) ).

Teraz mam LCD 17" z czasem reakzji 25ms i on do grania w FPS zupelnie
sie nie nadaje, co wiecej wyswietlana przez LCD ilosc kolorow powoduje,
ze zdjecia obrabiane na nim a nastepnie wyswietlane na CRT wgladaja
nieco inaczej - np. nie wszytsko co na LCD wyglada jak czarne jest
czarne na CRT.

Zasatanawiam sie tez nad 19" Eizo T766 ten monitor jest _znacznie_
drozszy (dlatego jego zakup rozwazam raczej teoretycznie, ale rozwazam)
... ale czy jest tez znacznie lepszy? tego nie wiem ... jesli ktos z Was
ma taki monitor uprzejmie prosze o opinie (zastosowanie opisalem powyzej).

Materialy marketingowe na stronach producentow / dystrybutorow zachecaja
bardzo mocno ale - taka jest ich rola - mi zalezy na opiniach osob,
ktore maja i pracuja na wymienionych monitorach.

Pozdrowienia
ZEB