LCD Belinea 101570 pytnko do uzytkownikow!

Autor: Gregor (gregorz_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Wed 01 Oct 2003 - 19:09:13 MET DST

Czy u was tez obraz dosc wyrznie "skacze"? Mam ustwione odswiezanie na 75 HZ,
przy mniejszym odswiezaniu jest juz totalna padaka. Probowalem nawet 85Hz
nawet poszlo ale tez obraz nie byl idealny. Jak to wyregulowac czy to moze
kwestia karty graficznej? Mam MSI GeForce4 MX440 64MB. Na normlnym monitorze
CRT wszystko bylo oki. moze cos w ustwieniach karty graf. powinienem ustawic?
Sterowniki do LCd sciagnlem tak jak bylo w instrukcji.

Pozdr.
Gregor
P.S. Z gory dzieki za jaks pomoc!