K. graficzna - dziwne przeskoki

Autor: Olek. (olek-2020_at_o2.pl)
Data: Wed 01 Oct 2003 - 18:41:49 MET DST

Od pewnego czasu karta graficzna (MSI -GF4 MX440) dziwnie sie zachowuje,
przy uruchamianiu w np. panelu sterownaia pozycji EKRAN i przejscu na
zakladke [ustawienia] ekran na ulamek sekundy zanika i pojawia sie na
nowo ( czarny ekran przez ulamek sekundy a nastepnie tak jakby kurtyna
od srodka na lewo i prawo sie odsłania trwa to ~0,2 sekundy ale
migniecie jest bardzo nieprzyjemne - jesli to tak mozna nazwac, widac
tez tak jakby obraz zmniejszal sie takze w tym bardzo krotkim czasie,
tak jakby reset karty graficznej. Zaczelo sie to dziac jakis czas temu,
pomyslalem ze to wina sterownikow i zasmieconego windowsa i pracowalem
nadal, w normalnej pracy nie przeszkadza to, obraz jest czysty i
stabilny
Ale po zainstalowaniu na nowo windowsa kilka dni temu i zainstalownaiu
nowych sterownikow problem powrocil i coraz bardziej mnie to denerwuje.
Probowalem kilka roznych wersje detonatorow ale zawsze jest to samo

Jaka moze byc tego przyczyna?

Monitor mam nowy i sprawny (NEC) z inna karta graficzna (na radeonie)
cos takiego sie nie dzieje

pomocy!

Olek