Re: inne wykorzystanie kamery internetowej

Autor: macminer (macminer-junkout_at_polbox.com)
Data: Wed 01 Oct 2003 - 18:13:25 MET DST

qinamor_at_poczta.onet.pl wrote:

> dlaczego odrazu podgladacz:) dokladniej mowiac to chodzi mi o zamocowaniu
> kamerki na samochodziku zdalnym:) tylko nie bardzo mam pomysl jak to zrobic:D
> moze ktos wie?

Jakiś rok temu agresywnie reklamowały się xcamy (upierdliwe pop-upy
wyskakujące przy odwiedzaniu stron absolutnie niezwiązanych z
webcamerami). Nie wiem czy to coś warte, ale w każdym razie istnieje.
Nie daj się tylko zwieść przez ich "last day offer", "hurry - 2 days
only". U nich zawsze jest "last day".

http://www.x10.com/products/x10_vk34a.htm
http://www.x-10europe.com/xcam2.htm

--