Jak zbootowac laptopa z CD na PCMCIA ??

Autor: j_a_r_o_at_interia.pl
Data: Wed 01 Oct 2003 - 18:02:11 MET DST

Witam!

Mam pewien powazny problem :
Musze powiesic nowy system na Laptopie FUJITSU Lifebook B142. Mam do niego
org. naped CD na PCMCIA (MiniCD Fujitsu CDS-1-T24Fj albo MX6MINICD)
Naped dziala owszem , ale pod Windowsami. W Biosie nie ma mozliwosci ustawinia
botowania z tego napedu.Probowalem nawet podpiac zew. nagrywarke na USB ale
tez nie pojdzie.
Chce zainst. albo XP albo 98SE ale to i to mam botowalne z CD a w dosie nie ma
obslugi napedu z PCMCIA.
Jak sobie poradzic z tym fantem?
Bootuje dos'a z dyskietki i co dalej ??

Jarek G.