Re: fly video 98

Autor: Mec (WYTNIJTOmec78_at_o2.pl)
Data: Wed 01 Oct 2003 - 17:51:34 MET DST

W wiadomości osoby zwanej "Przemkos" <bokwa_at_interia.pl> napisano:

>nie działa pierońska karta pod win XP nawet gdy mam stery do XP. Pod Win 98
>wszystko było ok. Czy wie ktoś może jak rozwiązać ten problem?

Zależy co rozumiesz przez "nie działa". Nie da się zainstalować, czy
dedykowana aplikacja do odbioru TV nie chce działać?
Ja też mam FlyVideo 98 i Windows XP. Sterowników używam firmowych:
http://www.lifeview.com.tw/drivers/dis_continued/flyvideoII_98/LR90LV10345I.zip
Wgrywam je przez "aktualizuj sterownik" lub przez kreatora, który sam
się uruchamia i pokazuję mu, co ma wczytać. Tych sterów używam tylko
po to, żeby system przestał się o nie upominać a na codzień oglądam TV
przez bTV Pro 2.1. Program ten ma swoje stery do obsługi karty, więc
nie ma się czym martwić. Problemem i to znacznym jest za to fakt, że w
większości przypadków ten program kaszani ludziom systemy, zwłaszcza
jeśli są na NTFS. Dziwnym zbiegiem okoliczności ja tego problemu nie
mam (mam FAT32), więc korzystam z niego i jestem zadowolony.
Co do dedykowanej aplikacji, to też ją raz zainstalowałem i nawet
zadziałała, ale jest to tak toporny gniot, że czym prędzej zmieniłem
instalację tak, jak opisałem powyżej.
Pozdrawiam

--
Mec