Re: ECS K7VZA a mozliwosci

Autor: Michal (fred4u_at_wp.pl)
Data: Wed 01 Oct 2003 - 17:58:26 MET DST

Witam,

> Czy ktos moze jest ("szczesliwym") posiadaczem plyty K7VZA ECSa? Tak sie
> zastanawiam jaki maksymalnie procesor tam mozna wstawic? W instrukcji mam
> napisane ze plyta ta obsluguje FSB 200 MHz tymczasem w internecie
> przeczytalem ze tylko 100 MHz... Jak to jest? Dodam jeszcze ze mam Socket
> 462 (co w tej chwili moge tu wstawic?).
Zależy która VZA rev 1 ("złota",KT133) czy rev 3 ("czarna", KT133A). Jeżeli
chodzi o tą pierwszą, to w zasadzie wszystko na magistrali 100MHz (w
przypadku AMD szyna jest typu DDR, czyli efektywny transfer jest taki jak
dla 200MHz SDR stąd mylne oznaczenia) - w praktyce Duron&Athlon T-Bird (B).
W przypadku czarnej VZA dochodzą T-Birdy (C), na pewno Palomino i nie jestem
pewien czy nie Thoroughbred.

Pozdrówka,
Michał