Pytanie o wejścia audio na płytach

Autor: SP Rudna (sprudna_at_pertus.com.pl)
Data: Wed 01 Oct 2003 - 13:34:37 MET DST

Chce kupić nową płyte do mojego A2200+ teraz mam wysłużoną MSI na KT133A o
dziwo chodzi stabilnie choć WinXP chodzi dziwnie wolno. Mysle że to przez
pamiec 380MB ale stara oczywiście.

Myśle nad czyms tanim na NF2 no MSI k7n2 ale pytanie mam inne. Mam zestaw
5.1 głośników i chciałbym go w reszcie podłaczyć bo teraz mam tylko 4:) ale
mam też karte TV do której musze miec wolny slot in-line żeby mieć dzwięk i
teraz nasuwa sie pytanie jak to pogodzić skoro nie mam wyjścia cyfrowego w
głośnikach a w płycie są tylko 3 jacki i wszystkie bedą ustawione na
głośniki. Czy mozna jakos przy dzwieku 6 kanałowym podłaczyc (używać)
mikrofon i wejscie liniowe? Czy moze ktos u siebie to sprawdzic? Może na
płycie są jakieś złącza? Kiedys tak było tylko nie wiem czy tez nie
zamieniaja sie na zwykłe wyjście dzwieku. B
Bardzo prosze o sptawdzenie jeżeli ktos ma karte dzwiekową Realtek ALC650
6-channel audio bo o ile sie orientowałem to ten układ jest w większości
płyt.