Re: [ot] amd vs intel

Autor: SylwesterN (nowalski.sylwester_at_[bez_spamu)
Data: Wed 01 Oct 2003 - 12:03:13 MET DST

> Na kernelu 2.6 jest duża różnica wydajności, nie pamiętam gdzie
> te wyniki leżały ale było to coś koło 30-40%, nie wiem jak tam
> w przypadku aplikacji windowsowych ale również spodziewałbym
> się dobrych efektów.

W win2k na 2xXeon 2ghz vs 1xP4 2,4 533 przy 4 wątkach różnica była ogromna
(raczej z tego powodu, ze drugi zestaw poprostu 'wysiadł' :>), natomiast na
1 wątku różnica wyniosła blisko 2x na korzyść jednoprocesorowego.
Oczywiście o postwanieniu na tym zwykłym p4 bazy danych i podpieciu do niego
30 userów nie mogło być mowy, natomiast komp z xeonami znosi to bez problemu
(no ale to jeszcze kwestia scsi i systemów op.)

Sylwek