Re: Myszki optyczne

Autor: Dybot (roz_NoSpAm__at_widzew.net)
Data: Wed 01 Oct 2003 - 11:31:43 MET DST

> Chcę kupić dobrą i niedrogą myszke optycza.

ja bym polecil cos z a4techa.
sam mam myszke tej firmy tylko ze bezprz. i optyczna, model RFSOp-35 i
pracuje i gra sie na niej swietnie. odswiezanie myszki to 89-90Hz. Moze nie
jest to jakas zawarotna szybkosc ale pozadna.
Z tego co wiem Logitech MX700 (chyba tak ten model sie nazywa) osiagnal przy
polaczeniu przez PS2 prawie MAX dla tego portu czyli 198Hz.
 Jednakze zwykly user tego nawet nie poczuje a cena bardzo dobrej myszki
jest Logitecha jest po prostu zabijcza, dlatego sklaniam sie do a4tech,
czyli nisskiej ceny i przyzwoitej jakosci.

pzdr.