[NTG] Ale potrzebuje pomocy a moje pomysły się wyczerpały.

Autor: Bartłomiej Wawrzynkiewicz (bartwaw_at_tlen.pl)
Data: Wed 01 Oct 2003 - 11:35:08 MET DST

Witka !

Przepraszam, że NTG, ale potrzebuje jak najszybszego rozwiązania problemu.

Mam dosyć nietypowy problem, związany z mailem którego stworzyłem a który
zajmuje ponad 100Mb.
Znajduje się on w skrzynce nadawczej i blokuje całkowicie outlooka. Nie
można nic wysyłać, a nawet pracować na kompie.
W jaki sposób go usunąć, nie tracąć pozostałych listów.
Od razu mówie, że nie da się go usunąć w normalny sposób tzn. wchodząc na
niego a następnie Shift+delete. Komputer się zawiesza po wejściu na ten
list.
Pomocy. Ten komputer jest w pracy i nie mogę pracować.

Może są jakieś programy do selektywnego czyszczenia skrzynki.
Naprawde nie wiem co robić i jeszcze raz przepraszam za NTG.

--
Pozdrawiam
Bartłomiej Wawrzynkiewicz