Re: [ot] amd vs intel

Autor: SylwesterN (nowalski.sylwester_at_[bez_spamu)
Data: Wed 01 Oct 2003 - 11:23:21 MET DST

> [..] Myślę o procku z HT [..]

W tym przypadku procesor raczej dzieli swoją moc na 2 więc przy procesie
jednowątkowym będzie on mniej wydajny. Miałem okazję trochę potestować HT na
xeonach i jak do małych taniutkich serwerów jest to rozwiązanie dosyć dobre,
tak np do gier, oglądania filmów, czy nawet obróbki grafiki to raczej nie
pomoże. No chyba, że się wyłączy HP, ale wtedy to już co za różnica...
Mam nadzieję, ze nie rozpęta to kolejnej dyskusji amd vs intel... :>

pozdrawiam,
Sylwek