Re: Problem z twardym dyskiem

Autor: Kowalski Korwin (korwinb_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 01 Oct 2003 - 08:51:38 MET DST

Użytkownik "Xerxes" <xerxes_slask_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
Mam problem z dyskiem twardym.
Otóż postanowiłem przenieść zawartość stareggo dysku twardego (conner,
250mb),
który siedzi w starym pececie (386, dos, win 3.1) do nowego peceta.
Wymontowałem dysk z kieszeni, podlaczylem do peceta i tak:

Bios go wykryl automatycznie, ale windows (98) w ogole go nie widzial...
Ten pecet jest w sieci z kilkoma Macami i komunikuja się dzieki programowi
PcMacLan
PcMaclan zobaczyl ten dysk i ustawilem go jako sieciowy &#8211; wtedy
windows tez go
u siebie zobaczyl. Przegralem czesc plikow, ale nie wszystkie bo miałem malo
czasu.

Nastepnego dnia ponowilem operacje, ale okazalo się, ze windows (i PcMaclan)
widza na dysku same dziwne pliki i katalogi (typu ##$%^&%).

Podlaczylem ten dysk do innego kompa (win 2000) i sytuacja jest nastepujaca
&#8211;
windows pokazuje, ze jest zajete 190mb z 250mb (tyle faktycznie było), ale
pokazuje tylko 1 plik &#8211; pcmaclan wielkosci 4kb.

I nic nie można zrobic.
Problem 1 &#8211; jak odzyskac pozostale pliki z tego dysku?

Sprawdź czy w tym 386 dysk był ustawiany automatycznie czy ręcznie były
wpisane ilość głowic cylindrów i tp i takie sanme wpisz w nowym komputerze.