Re: AMD Athlon 2000+ wykrywanie

Autor: Łukasz Ledóchowski (lukled_at_tlen.pl)
Data: Wed 01 Oct 2003 - 03:36:20 MET DST

PP dnia 2003-10-01 stwierdził(-a):

> tak myslisz? nie mowie ze masz sie tym martwic ale zeby wszystko bylo
> w porzadku to tobie plyta powinna rozpoznawac teraz proc jako
> 2costam+.

Niekoniecznie. Nazwa procesora zapisana jest w rejestrze wewnątrz wiec
moze sie ona pojawiać niezależnie od taktowania (po prostu jest
odczytywana z procesora). tak najprawdopodobniej jest w moim Asusie:>

W ECS może być tak, że procesor 1700+ wykrywa jako Athlona XP i w
zależności od taktowania wyświetla rating(2000,2400) a już 2000+ nie do
końca kojarzy z Athlonem XP i dlatego nie stosuje ratingu tylko
wyświetla taktowanie. Ja tylko teoretyzuje, być może mocno mijam sie
tutaj z prawdą. A co właściwie pokazuje sie? Athlon XP 1666MHz czy
Unrecognized Processor 1666MHz?

--
# Łukasz Ledóchowski    lukaszekled%wp.pl   GG:503647
# Athlon XP 1700+ @ 2125MHz/1,5v  Asus A7V8X-X  Kingston 256Mb PC2700