Re: Nauczcie się czytać posty.

Autor: Wojtas (womacomp_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 01 Oct 2003 - 01:44:32 MET DST

Użytkownik "Chichotek" <ml.USUN TO._at_rechnet.waw.pl> napisał w wiadomości

> Kolega Marcin tak ogolnie sie chyba zirytowal i zdenerwowal na wszystkich
> nie stosujacych netykiety albo na tych nielicznych (na szczescie!)
> trollujacych.
> --
> Pozdrawiam, Chichotek
> gg:188553
> Soltek DRV5, AthlonXP 1600+, 512mb ddr/266, BIV 40gb, WD400JB,
> Hercules 8500LE 128mb, LIte-On 40x, 17" Samsung SM 765MB, Chieftec 360W,

"Panie" Chichotek jak narazie największym i wzorowym trolem tejże grupy
jesteś właśnie ty!!!
Z uporem maniaka przeglądasz codziennie grupę i za wszelką cenę próbujesz
komuś wytknąć brak znajomości etykiety.
Naprawdę nie znalazłem żadnej innej twojej odpowiedzi dotyczącej problemu
sprzętu jak tylko te w tym stylu.
Wykułeś chyba tą netykietę na blachę jak pacierz .!!!
Zanim napiszesz następnym razem coś o trolach i netykiecie to zastanów się
czy
nie robisz sobie autoreklamy :))
Następnym razem napiszę cały nowy post na Twój temat!!!

Pozdrawiam
Wojtas