Re: pomóżcie wybrać !!!

Autor: Łukasz Ledóchowski (lukled_at_tlen.pl)
Data: Wed 01 Oct 2003 - 01:11:06 MET DST

kostas dnia 2003-09-30 stwierdził(-a):

> Mam dylemat co wybrać:
> MSI KT4AV,
> Gigabyte GA-7VA

MSI. Gigabyte niby dobry, ale np. ustawianie mnożnika na switchach(nie
wiem czy w tym modelu jest), ukrycie jakichś opcji w biosie czy u
niektórych problemy ze zmianą fsb mnie zniechęcają. Jeżeli jestem w
błędzie to prosze o wyprowadzenie z niego:) Co do MSI to nie słyszałem
zbytniego narzekania i jest to druga obok Asusa A7V8X-X najczęściej
polecana płyta na grupie. Ja mam A7V8X-X i nie mam z nią problemów więc
polecam sie nad nią zastanowić.

Co do procesora zależy jak wymagający obliczeniowo jest ta praca z
grafiką, ale Barton jest dobrym rozwiązaniem

--
# Łukasz Ledóchowski    lukaszekled%wp.pl   GG:503647
# Athlon XP 1700+ @ 2125MHz/1,5v  Asus A7V8X-X  Kingston 256Mb PC2700