Re: Mam problem (wiem wiem a kto nie ma...:P)

Autor: Hoodys (hoodys_at_WYTNIJTOwp.pl)
Data: Wed 01 Oct 2003 - 00:54:28 MET DST

Łukasz Ledóchowski napisał:

> Geron dnia 2003-10-01 stwierdził(-a):

Po pierwsze czepie sie jednego sory ale ecs ogolnie maja opinie plyt
bardzo zlych mniestety ta opinia pokrywa sie z prawda te karty cudacznie
wspolpracuja z karatami graficznymi, po drugie wynik pierwszego jest w
normie ale za to ten drugi hmmmmm ja mam athlona 1600, 512/400 kingstona
i gainwarda power pack gf 3 ti 200 i w 3dmarku mam 8000 tysiakow, Ty
powinienes miec w okolicach 6000-7000 wiec tak zaisntaluj najnowsze via
o ile ten ecs jest na via, jesli to sis to zainstaluj sterowniki sis for
agp jest to na plycie dolaczonej do kompa, jesli to nie pomoze a masz
system w2k bez servicepacko to poszukaj w necie fixa amd cpu for agp czy
cos w tym stylu to chyba bylo pod via jesli to nie pomoze to poprostu
wywal tego ecs na smietnik i kup cos porzadnego