bad sector

Autor: pawel (czechu5_at_poczta.fm)
Data: Wed 01 Oct 2003 - 00:37:43 MET DST

mam pytanie!! czy na dysku mogą powstac bad sectory z powodu winy
hardware-u. tzn. uszkodzona taśma , kontroler ide ,czy coś innego .
bo kupiłem nowy dysk , włożyłem go ostrożnie do komputera , utworzylem
partycje fdiskiem , sformatowałem pod dosem i zainstalowałem winde. po
dwóch dniach system uruchamiał sie bardzo długo więc przywróciłem obraz
partycji ghostem! było ok , ale tylko 1 dzien i znowu to samo,. Uruchomiłem
scandisk i pokazał mi ze jest bad sector. sprawdzałem jeszcze norton disc
doctorem ( tez dosowy) i on równiez wykrył bada!! Sformatowałem partycje i
sprawdziłem jeszcze raz scandiskiem ale bada juz nie było ndd tez nic iw
wykrył. zainstalowałem winde ( nie ghostem) i było ok tydzien czasu
.dzisiaj włączyłem sobie film i po 20 min film stanął a dysk zaczął "rzęzić
" mogłem tylko zresetowac kompa bo nie odpowiadał. właczyłem scandiska
dosowago i wykrył 3 bady .możliwe ze to wina mojego sprzetu czy definitywnie
DYSK ???