Mam problem (wiem wiem a kto nie ma...:P)

Autor: Geron (geron_at_wp.pl)
Data: Wed 01 Oct 2003 - 00:09:27 MET DST

Cześć wszystkim

Mam następujący problem, otóż posiadam w domu dwa komputery jeden to :
Athlon 2000+ na ecs'ie k7s5a pamiątki 512/266 ddr kingstona, karta graficzna
geforce 2 mx400 64 mb, dysk barracuda 120 gb, dx 9, detonatory w wersji
45.23 a więc na chwilę obecną najnowsze
Drugi zestawik ma z lekka lepsze parametry:
Athlon 2200+ na msi kt4av pamiątki również 512/266 kingstona, karta
graficzna geeforce fx 5200 ultra 128 mb, dysk barracuda 40 gb,dx 9,
detonatory wersja 45.23

Na obu zainstalowany jest Windows XP Professional, oba mają identyczne
oprogramowanie itd.

Problem leże w tym że 3d mark 2001 daje wynik pierwszemu kompowi jakieś 2122
pkt a drugiemu 3295 czyli przewaga drugiego zestawu jest dosyć widoczna,
jednak gry na zestawie pierwszym chodzą zdecydowanie szybciej :(, w nba 2003
w 1024x768 drugi zestaw dostaje zadyszki a pierwszy radzi sobie bez
problemu,
wszystkie gry chodzą pięknie na pierwszym a na drugim szkoda gadać. Jakieś
sugestie ? Jestem już mocno skołowany i nie bardzo wiem co robić :/
Z góry dziękuje za odpowiedzi