Re: Urządzenie USB

Autor: Łukasz Ledóchowski (lukled_at_tlen.pl)
Data: Sun 28 Sep 2003 - 12:12:05 MET DST

Vlad Tepes dnia 2003-09-28 stwierdził(-a):

> Mam apatar cyfrowy podłączany do portu usb w komputerze. Można z niego
> ściągać zdjęcia jedynie przy pomocy firmowej aplikacji. czy istnieje
> jakiś uniwersalny sterownik pozwalający aby system operacyjny
> (konkretnie Windows XP) widział pamięć aparatu jako dysk twardy jak
> to ma miejsce z wieloma innymi urządzeniami USB. Jeśli tak, proszę o
> podanie linku do tego sterownika.

Pewnie nie. Większość aparatów Windows wykrywa jako dodatkowy dysk i
można z niego korzystać. Niestety np. mój Canon A40 tak nie działa i
nie ma żadnych sterowników:(

--
# Łukasz Ledóchowski    lukaszekled%wp.pl   GG:503647
# Athlon XP 1700+ @ 2125MHz/1,5v  Asus A7V8X-X  Kingston 256Mb PC2700