Re: celeron 300, sorry jeśli OT

Autor: Łukasz Ledóchowski (lukled_at_tlen.pl)
Data: Sun 28 Sep 2003 - 12:00:05 MET DST

Radoslaw Sokol dnia 2003-09-27 stwierdził(-a):

> Hi,

> To raczej dość mierny mimo wszystko wskaźnik liczby ins-
> trukcji wykonywanych na sekundę. Moje zdanie jest takie:
> w przypadku nowoczesnych procesorów NIE DA SIĘ arbitral-
> nie podać liczby rozkazów wykonywanych w ciągu sekundy.

Podałem soft jakim to mierzone było. A tak ogólnie to sie nie da bo
zależy jakie to rozkazy. Jednak w ramach jednego programu testującego
mozna podawać wyniki.

> 36 bit

> 64 GB (PAE)

> IIRC 4 TB max (1024 segmenty po 4 GB), ale pewny nie jestem.

ęłęóThe IntelR CeleronR processor in the PPGA package were one of the
earlier Intel Celeron processors based on the P6 architecture. They
have a 66 MHz system bus, 32-bit address bus that can recognize up to 4
GB of memory and 128 KB L2 discrete cache (on-die running at full
speed). These processors include MMXT technology, but do not include
SSE or SSE2 instruction sets.

To ze strony Intela.

--
# Łukasz Ledóchowski    lukaszekled%wp.pl   GG:503647
# Athlon XP 1700+ @ 2125MHz/1,5v  Asus A7V8X-X  Kingston 256Mb PC2700