Re: Mysz bezprzewodowa. Problem rolki.

Autor: Zeus (marhirUSUN_TO_at_icpnet.pl)
Data: Sun 28 Sep 2003 - 11:54:31 MET DST

Użytkownik "Marcin" <marcin_kubicki_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> W przewodowej
> mediatecha
> rolka działało normalnie.
> Podzrawiam i dziekuje.

może to wina sterownika lub jago ustawień

> Dziękuje za dobrą rade.
> Niestety nie pozdrawiam.
>
> ps. Może nie wszystkich stać.

To fakt że myszy i klawiatury Logitecha do tanich nie należą. Trzeba tylko
wziąć pod uwagę czy lepiej trzy razy zmieniać tanią mysz (np Mediatech -
spotkałem się z przypadkiem gdy całą serię myszy trzeba było wymienić bo nie
pracowały gdy padało na nie światło słoneczne!!)
czy raz wydać więcej ale mieć porządny produkt.
Sam przechodziłem przez to z głośnikami - dwa razy "nołnejmy", później
Mediatech - bo tanie - psuły się po pół roku - w końcu kupiłem jeden z
tańszych modeli Creativa - chodzą bez zarzutu.

--
Pozdrawiam
Zeus