Re: IrDA w plytach MSI - czy jest

Autor: Olek. (olek-2020_at_o2.pl)
Data: Sun 28 Sep 2003 - 11:41:57 MET DST

Kokopiko wrote:

> A która płyta od 97 roku nie ma irdy ??
> Nie wiem co to jest MSI ale nawet stare, badziewne solteki miały irde.

dokladnie tak samo myslalem, i wybierajac plyte nawet nie pomyslalem ze moze
niebyc IrDY!!! a tu sie okazuje ze NIEMA przegladalem cala instrukcje i nic,
ani slowa o podczerwieni, jestem zalamany bo sporo pracy i kasy ;) kosztowalo
mnie zrobienie przetwornika do poprzedniej plyty a teraz okazuej sie ze na
nowej plycie to nie bedzie dzialac!! :( Pozostaje mi tylko szukac IrDY na
COM'a albo USB, ale to koszt conajmniej 100 zl. i gdybym wczesniej widzial o
tym to kupilbym odrazu plyty 100 zl drozsza i lepsza (abita, czy asusa
jakiegos) przy okazji ktora mialaby IrDE!!!!!

a plyta to MSI, czyli MicroStar pod P4 - 865P Neo