wymiana mobo i procka na nowe

Autor: Maciek (unstp_at_WYTNIJTOo2.pl)
Data: Sun 28 Sep 2003 - 09:04:56 MET DST

Kiedyś obiecałem bratu, że sprzedam mu za 350 moją obecna płytę z prockiem
(Soltek drv4 + A1700 0,18) a sobie kupie nową. No i teraz mój brat uzbierał
kase i chociaż nie bardzo jest mi to na rękę, muszę mu oddać sprzecior. I teraz
pytanie - co mam sobie kupić, żeby zamiana mobo i procka miała sens, i
jednocześnie żeby nie narobić sobie za dużó kosztów.
Mysłąłem o takim zestawie: Abit nf7S + Barton 2500 za ok 960zł. Troche dużó bym
musiał dopłacić, ale chyba tylka taka wymiana ma sens. Co Wy na to?
Mam też pare innych pytań:
czy na tej płycie i procesorze pojda pamieci kingston 266mhz?
Czy barton mocno sie grzeje, bo mam wentka Titana (tego z termoregulacją) i nie
wiem czy nie jest za słaby.

Pozdrawiam
Maciek