Re: ZALMAN ZM-50HP

Autor: a d a m (email_at_email.com)
Data: Sun 28 Sep 2003 - 01:28:40 MET DST

Użytkownik "Hannibal" <WYWALANTYSPAMLukasz33_at_xl.wp.pl> napisał
> Czy ma ktoś już to cudo.

Ja mialem ale krotko na FX5200

> Czy wystarczy to do zchłodzenia Gf3 500, bo z 2 MX chyba nie będzie
> problemów ?

2MX - OK

> Który wybrać - wystarczy ten mniejszy ?

Trzymaj sie informacji ze strony Zalmana
http://www.zalman.co.kr/english/product/zm50-hp.htm
Jezeli twoja karta plasuje sie w zaleceniach do ZM80 to nie ryzykuj i bierz
wieksza. U mnie na FX5200 ZM50 to bylo duzo za malo.
Zwroc tez uwage na rozplanowanie swojej plyty glownej bo na mojej (Asus
P4B533) ZM80 sie po prostu nie miesci.

Rozwiazanie jest fajne i rzecz jasna ciche ale niestety nie wszedzie da sie
zastosowac.

adam