Re: Wyjście słuchawkowe w kartach dźwiękowych (Audigy)

Autor: axekb (NO!SPAM.axekb_at_hoga.pl)
Data: Sun 28 Sep 2003 - 00:03:43 MET DST

> Z tego co wiem SB Audigy jest wyposażony w takie wyjście (może się mylę).
> Jakie jest różnica między podłączeniem słuchawek do tego wyjścia, a do
> podłączeniem do standardowego wyjścia?

AUX - jest zestandaryzowane (wejście na wzmacniaczu) +zabezpeczenie na
przepięcia

LINE OUT --- >> AUX lub słuchawki

różnica jest taka:
na inną oporność jest przygotowany wzmacniacz przez to wyjcie. a na inną
przez drugie
 - słuchawki z reguły mają 100om-1kM
- głośniki do 20om
- zestawy głośnikowe około 200om

standardowe wyjście jest przygotowane na opciążenie ponad 100om

pozdrowienia