Re: Virus "Microsoftu"

Autor: Artur Gawryszczak (gawrysz_at_camk.edu.pl._!_!_!_)
Data: Sat 27 Sep 2003 - 23:25:42 MET DST

MaYa wrote:

> Co to za nowy robak rozsylany mailem od pseudo-Microsoftu?

Etam nowy - pierwszy egzemplarz dostałem 20-go rano, a kumpel jeszcze
19-go się mnie o niego pytał.

> Jak to badziewie sie nazywa

Swen, czy coś.

> i co robi w systemie?

U mnie spuścił powietrze z dwóch kondensatorów i poturlał gdzieś śrubki
mocujące śledzie, mam też wrażenie, że czasem kręci wiatrakiem od grafiki
w drugą stronę. To wszystko pewnie dlatego, że cieć, który go napisał nie
zadbał o kompatybilność z jądrem Linuksa 2.4.x.

A tak wogóle to NTG - o wirusach znacznie więcej wiedzą dyskutanci na
grupach windowsowych, a może i na jakichś *.comp.*.security.* . Nawet
zatykanie nim serwerów pocztowych nie podpada pod tematykę sprzętu PC.

--
Pozdrówka,
        Artur