Re: co dalej z mikrofonem?

Autor: Waldemar Kucharski (waldekku_at_polbox.com)
Data: Sat 27 Sep 2003 - 22:12:53 MET DST

Michał napisał/a
> Witam!
> Kupiłem mikrofon, głównie do rozmów przez gadu-gadu. Jednak po
> podłączeniu do peceta (windows 98), nie wysyła on głosu.
Wszystkie te rady na nic się nie zdadzą.Próbowałem kilka mikrofonów
tzw."komputerowych".Mikrofony po 20 czy 30 zł to kicha.Poszukaj
normalnego mikrofomu z odpowiednia impedancją do Twojej karty
dżwiękowej.Mnie gość powiedział w sklepie ze sprzętem muzycznym,że dobry
mikrofon o odpowiednich do komputera parametrach to wydatek rzędu
200zł.Zrezygnowałem.

--
Pozdrawiam
Waldemar Kucharski