zepsułem kardridże :-(

Autor: Kolarz (Kolarz22_at_f2virt.onet.pl)
Data: Sat 27 Sep 2003 - 13:15:58 MET DST

Witam
Mam problem z drukarką HP 640C
Jakiś czas temu zauważyłem pogorszenie jakości wydruków. (białe poziome paski),
dlatego postanowiłem wyczyścić głowice, więc wyciągnąłem je z drukarki i faktycznie były dosyć usyfione (włoski, kurz itp.)
Nie miałem nic pod ręką do czyszczenia więc spryskałem je dezodorantem. Brud się ładnie rozpuścił i głowice są już czyste, ale...
...nic nie drukują :-(
Od tej pory drukarka potrafi zrobić co najwyżej kilka plamek na kartce bliżej nie określonego koloru i kicha.
Dlaczego tak się stało? Da się to jakoś naprawić?