Re: Sreberko na radiatorze

Autor: Miro (pulikow_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 27 Sep 2003 - 19:46:21 MET DST

Użytkownik "Hannibal" <WYWALANTYSPAMLukasz33_at_xl.wp.pl> napisał w wiadomości
> Ta folia to jakieś intelowskie g... Zdjąłem ją i założyłem radiator na
> procka bez pasty i działa bez różnicy - temperatury te same = a skoro nie
> widać różnicy to poco przepłacać (::
>
> Poleccie jakąś dobrą pastę żeby to posmarować.

Starochlopskie podejście - jak nie posmarujesz to nie pojedziesz...
Jaką masz temperaturę na swoim procku. Intele się mocno nie grzeją i może
się okazać że nawet jak tam włożysz najdroższą pastę to i tak nie wiele
zmieni.
Jak masz w granicach 45stopni bez pasty to posmaruj zwykłą białą i też
będzie dobrze.

--
Mirosław P.
GG 1119311