Re: kupilem kompa:)

Autor: Jacek P. (jpietrus_at_hoga.pl)
Data: Sat 27 Sep 2003 - 18:12:04 MET DST

> nic > procek athlon xp 2000+ Thorton (fabrycznie odblok. mnoznik)
> wentyl super silent ball copper - miedz
> plyta gigabyte 7vt600L kt600
***lepiej yło kupować coś na nForce2....
> 256ddr 3200 pc400 kingmax
> his radeon9000pro 128bit (mial byc 9200 128bit;( - chyba lepszy)
*** karta słaba, faktycznie lepiej było kupić 9200 lub nawet 9100

> wd 80gb 7200obr /8mb cache
> cdrw lg gce-8520
> dvd pionner tray dvd-121
> no i ani w biosie ani na plycie nie ma mozliwosci zmiany mnoznika;( imho
> powinna gdzies byc.
***Chyba powinna być - nie znam dokładnie możliwości overclockerskich KT600,
ale podstawowe zmiany, jak FSB, mnożnik itp to na płytach Gigabyte'a
spodziewałbym się na 100%....

 w dodatku gosc powiedzial ze thortony sie lepiej kreca
> niz te z poprzedniej serii tez z odblok. mnoznikiem (true?)
***Na razie ciężko to stwierdzić, wyniki osiągane przez przetaktowywane
Thoroughbredy budzą szacunek - coś chyba ponad 4 GHz realnego
przetaktowania. Thortonów jeszcze nie testowano, ale nie wierzyłbym za
bardzo w takie zapewnienia....

> pyt. do osob w temacie: czy w ogole i jesli tak to co mozna z tego
> wyciagnac. czym??
***Na pewno musisz miec lepsze chłodzenie (w innym poście napisałeś, że 71
stopni masz, więc raczej zapomnij o podkręcaniu).

 czy mam sie zadowolnic tym co jest? grafike czyms sie
> podciagnie?
***Tak, ale to słaba karta i niewiele z niej wyciągniesz....
Pozdrawiam, Jacek Pietruszczak