Re: dziwne odg³osy

Autor: Michas (mcyranwytnij_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 27 Sep 2003 - 17:54:25 MET DST

> przys³ucha³am siê dzi¶ dokladniej..
> i mnie siê zdaje, ¿e to wina nie wiatraka przy procku (jak siê okaza³o
Box)
> tylko takiego ma³ego na Radku... a¿ niewiarygodne ¿e takie maleñstwo, a
tyle
> ha³asu potrafi narobiæ...
> co z tym fantem zrobiæ ??

zeby sprawdzic definitywnie to wystarczy wystartowac kompa bez obudowy i jak
zacznie ryczec - zatrzymywac palcem po kolei 'podejrzane' wiatraczki. (palec
na srodku wiadtraka - nie na skrzydelka! :)
potem to juz proste - 'ryczacy' zdemontowac, przeczyscic, naoliwic i
zamontowac - jesli nie pomoglo - kupic taki sam w sklepie i zamienic..

Michal