Re: test gniazda PCI

Autor: peterphk (peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl)
Data: Sat 27 Sep 2003 - 16:01:01 MET DST

> Podejrzewam, ze mam chyba uszkodzony jeden slot PCI na płycie głównej.
> Zakładane karty muzyczne bna tym slocie działąją nieprawdiłowo. Na innym
> slocie wszystko z kartami jest w porządku.
>
> Jak moge inaczej przetestować ten PCI ???

Jakby tak kazdy zakladal to by wyszlo, ze wiekszosc plyt glownych ma
uszkodzone sloty PCI.

To, ze karta nie dziala w jednym slocie wcale nie oznacza, ze jest on
uszkodzony. Musisz poogladac instrukcje od plyty glownej i zobaczyc jakie
zasoby sa wspodzielone na ktorych slotach ...

Jezeli masz watpliwosci co do dzialania jakiegos slotu PCI to musisz
sprawdzic na kilku zupelnie roznych kartach (a moglo by sie zdarzyc, ze bys
trafil na takie ktore by wcale nie chcialy chodzic na tym slocie).