Re: Myszki optyczne

Autor: JFK (jfk_at_jfk.okg)
Data: Sat 27 Sep 2003 - 15:39:46 MET DST

On Fri, 26 Sep 2003 10:43:18 +0000, Łukasz Ledóchowski wrote:

> Nie widze większego sensu wydawać kasy na
> optyka:)
ciezar i wygoda
jak ktos uzywa mychy kilka(nascie) h na dzien to juz zaczyna robic
zwlaszcza jesli kupi bezprzewodowa gdzie do masy kulki dochdzi masa
akumulatorkow
ale na Boga nie MT bo padnie po dwoch trzech takich dniach :)
ja osobiscie polecam A4tech mam juz druga mysz tej firmy
poprzednia w stanie nienaruszonym (po 3 latach eksploatacji intensywnej)
oddalem siostrze i ona ja nadal katuje :)
teraz mam optyka tej samej firmy bardzo dobrze lezy mi w dloni
jest bardzo precyzjna
jestem zadowolony
pozdrawiam

--