Play TV HD...problem ze sterami

Autor: mad3 (mad3_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 27 Sep 2003 - 11:47:55 MET DST

Hej,

Mam Pixelka HD na CX23881. Stery z płyty obsługują radio i pilota....ale z TV
łapią tylko jeden kanał. Sterowniki ze strony Prolinka obsługują zaś tylko TV.
Szukałem po sieci, googlałem w archiwum i nie znalazłem nic, co mogłoby mi
pomóc.
Może ktoś zna jakiś alternatywny program, który obsłużyłby ta kartę. Sprawa
jest trudna bo wszelki soft do chipów 878 nie działa, próbowałem Borg-ów i
kilku innych, bez skutku. Jak myślicie, może wymieszać stery z płyty ze
sterami z sieci? Podmienić jakiś plik...sam już nie wiem.
Pomocy!!!

Pozdro

mad3