Re: jakie mam prawo ?

Autor: Pirate (pirate85_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Sat 27 Sep 2003 - 00:48:58 MET DST


> Jeśli w normalnej pracy Ci nie przeszkadza, tylko widzisz ją
> w programach do testowania, to po co kombinować?
> Możesz dostać np. egzemplarz ze zwaloną geometrią, którą
> serwis uzna za mieszczącą się w dopuszczalnych normach.
>
> Pozdrawiam,
> Artur
>

cze

własnie ze gdyby to było tylko widoczne w programie do testowania to wcale
bym nie zucał sie ale to widac w programach i innych aplikacjach widac ta
nieszczesna more, oddałem na serwis 3 raz i kolesie mi wystawili opinie
technicza ze monitor miesci sie w normach przewidzianych dla tego urzadzenia,
ale ustwiałem jak tylko sie dalo w menu monitora i dalej to widac na pulpicie
a w szczegolnosci po całej stronie prawej obraz jest niewyrazny jest to
naprawde uciazliwe zwłaszczajak najade na jakas ikonke i wyswietla mi sie
HINT czyli podpowiedz to naprawde zle jest odcztac cos :(((((, oddałem do
sklepu monitor i z gosciami sie kłóciłem prawie 1 godzine.

Kierownik jeszcze bezczelnie powiedzial mi na wstepie ze mogłem oddawac na
serwis az do skutku powiedziałem mu zeby wział koło i pożądnie pier****** się
w czoło, już zaczałem klnąć w sklpie bo goscie mi taka ścieme walili ze
tylko prosili sie abym wykonał telefon na Ukraine :-)))).

W koncu kierownik powiedzial abym zostawil monitor ze odwiezie go do
specialisty i sprawdza go dokladnie zgodziłem sie dzis byłem w sklepie i
koles powiedzial mi ze testowali taki sam monitor nowy i mial to samo i ze
serwis ten co mi wystawil rekomendacje ze monitor spelnia normy niegdzie nie
napisał ze maja mi wymienic monitor i mi go nie wymienia.

Dzwoniłem tez na serwis ten co mi wystawil rekomendacje i mowilem ze dalej ta
mora jest widziana na ekranie (nie w programie do testowania monitora) goscia
tego z seriwus zagiałem powiedzialem ze na takiem monitorze sie nie da
pracowac nic sie koles nie odezwał.

A i w sklepie powiedziałem im ze głosze sprawe do rzecznika praw konsumenta
nic sie nie odezwali powiedzialem im ze beda mieli sprawe. Kierownik mowil ze
trzeba Firme Samsung skarżyć a nie ich. Ale ja umowe zawirałem miedzy mną a
sklepem nie kupowałem w Firmie Samsung tylko w sklepie. Umowa jest pomiedzy
mna a sklepem a nie samusngiem (ja jestem tylko jednym z wielu posiadaczy
prod. Samsunga). W sklepie widzili na oczy ta more i pokazywałem im jak
przeszkadza a oni dalej swoje.

Pozdrawiam
/Pirate

-- 
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 11:17:47 MET DST