Re: Teac 512EB bios downgrade

Autor: PawelS (pawels29NOSPAM_at_tlen.pl)
Data: Sat 27 Sep 2003 - 00:26:11 MET DST

Użytkownik "Dybot" <roz_NoSpAm__at_widzew.net> napisał w wiadomości

> z zaciekawienia spytam dlaczego chcesz wrocic do wersji wczesniejszej.
> mam taka nagrywarke i na zadnej z wersji biosa nie mialem klopotow

hm - pomysł z downgrade przyszedł mi do głowy, bo nie chciało mi działać
InCD v3.52 a kiedyś działało ze starszym firmware-em
InCD 3.52 już działa ale nie dam sobie ręki uciąć czy na skutek zmiany
firmware-u - za dużo kombinacji było przy okazji. A przy okazji - czy komuś
zadziałało InCD v4 na tym sprzęcie?

Dziękuję za odpowiedzi i pozdrawiam

Paweł