Re: tendecje cenowe

Autor: JFK (jfk_at_jfk.okg)
Data: Fri 26 Sep 2003 - 23:58:08 MET DST

On Fri, 26 Sep 2003 23:55:02 +0200, Bystszak wrote:

> 4. Wiem, że koledzy mają zawsze lepszy sprzęt! Bądź ponad to!
sprzet bedzie raczej nowy bo ma mi posluzyc jakis czas
na zarzuty iel chce oszczedzic odpowiadam: jak strace na tym interesie 100
zeta to juz duzo wiec wole myslec najpierw
wiem ze kompa trzeba kupic i potem juz nie patrzec bo zawsze potanieje
ale mi chodzi o co innego
czesc z danej polki kupie w wakacje za xx zlotych
a pod koniec roku czesc z tej samej polki (inna oczywiscie bo technologia
psozla do przodu) kupie za xx+ jeszcze cos
tego jeszce czegos nie chce placic :(
kase bede mial dosc pozno i martwie sie ze nie zdaze
pozdrawiam

--
JFK