PcPartner (plyta glowna)

Autor: BraNieK (braniek_at_konto.pl)
Data: Fri 26 Sep 2003 - 23:30:22 MET DST

Witam ...
Jestem posiadaczem dosc starej plyty chyba maloznanej firmy PcPartner.
Niestety producent nic nie podaje na temat tej plyty przeszukalem juz chyba
cale google itp. niestety nic ciekawego nie znalazlem.Chodzi mi glownie o to
jak duze procesory pamieci jest w stanie obsluzyc jakie czestotliwosci itp.
Tyle co wiem o tej plycie to jej model uzyskany za pomoca programu AIDA32 a
mianowicie: VIB838DS / ARISTO AM-599. Plyta jest na procesorze AMD K6-2 300
MHz chipset VIA VT82C598 Apollo MVP3
Prosze o pomoc. Pozdrawiam