Re: EXPLORER-POMOCY

Autor: Rafał madDuck (madDuckNOSPAM_at_polbox.wywal.to.com)
Data: Fri 26 Sep 2003 - 21:57:31 MET DST

Darek dnia Pańskiego 2003-09-26 napisał:

> Mam pytanie
> Zainstalowalo mi sie na explorer cos takiego jak "search" jest to takie
> drugie okno do wpisywania adresow , wyszukiwania ten pasek strasznie tnie
> mi otwieranie okien musze czekac po kilkanascie sekund az sie otworzy
> nowe okno a przy okazji wlacza sie pelno jakis innych stron (nie porno)
> jak mozna to usunac ?????? walcze z tym od 3 dni i nie daje rady :((((
> POMOCY

1. kliknij paske prawym i zobacz czy nie ma zwylkej opcji jego zamkniecia
2. poszukaj nazwy tego pasak w dodaj/usun pogramy
3. wejdz na strone domowa "prducenta" tego paska i poszukaj intrukcji
dezinstalacji

Wiecej Ci nie pomoge, bo troche malo zes o tym pasq powiedzial (moglbys
podac np jego nazwe), a wogole to IE nie nalezy do najlepszych
przegladarek, polecalbym zainstalowanie jakiejs innej a jesli bardzo sie do
IE przywiazales to uzycie nakladki an IE (MyIE np -
http://www.myie2.com/html_en/home.htm), zazwyczaj korzystaja z tych samych
plikow, wiec pozostana Twoje ulbione, linki, strona domowa itp,
jednoczesnie oferuja wieksza kontrole.

--
""
madDuckNOSPAM_at_polbox.wywal.to.com ][ IRC nick: skx