Re: Jasności monitora CRT w cd/m2 (porównanie z LCD)

Autor: Michal Kawecki (k_at_o2.pl)
Data: Fri 26 Sep 2003 - 21:14:41 MET DST

Użytkownik <robal_wytnij_to_at_ds14.agh.edu.pl> wrote:

> Dokladnie.
> Wazniejszy jest raczej zakres regulacji jasności, np. Belinea 101741
> ma bardzo maly i nawet przy minimalnych ustawieniach jest dla mnie
> nieco za jasna...

Dla mnie zakres regulacji w Belinei 101740 jest całkowicie
wystarczający. W tej chwili mam ją ustawioną na 50% kontrastu i 75%
jasności i jest OK, a siedzę w łagodnie oświetlonym pomieszczeniu,
powiedziałbym nawet lekki pólmrok. Wcześniej miałem jasność zmniejszoną
do 50%. Prawdopodobnie dopiero teraz wzrok mi się zaadoptował, wcześniej
ekran LCD wydawał mi się za bardzo kontrastowy - jak to ktoś napisał,
"bił po oczach" i musiałem go ściemnić. A do jakich wartości ty
schodzisz w ustawieniach jasności i kontrastu? Spróbuję je tak ustawić i
powiem ci, czy mamy takie same monitory ;-).

P.S. Czy ja z tobą kiedyś o tym nie dyskutowałem? ;-).

--
M.
/odpowiadając zmień k na kkwinto/